tandiiis !

Har nyss kommit hem från tandläkaren, och jag fick bara bra resultat !
Mamma som inte trodde det ;-) hon fick så hon teg ! Men ska dit om 2 år alltså måste jag haft väldigt bra tänder. Men i alla fall så ska jag snart åka till Sundsvall sjukhus, men ska bara checka facebook och kolla lite på MTV innan jag ska iväg, sitter och drogar min läppomoj så det är hemskt nästan..
Sen efter jag har varit på sjukhuset ska jag träffa Albin troligtvis, mamma vet inte riktigt än om det gick, men hon ska svara senare efter vägen, och ska ju bli kul och träffa hans famlij (?) vem det nu blir, jag vet inte riktigt så ja.. hahah !
bjussar på en låt också, sönder spelad men skit samma. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback