Pringles burkarna is gone.

hahah, jag som samlade på chips brukar ? eller egentligen gjorde jag inte det, men vart mer som att jag gjorde det, men nu i alla fall har dom lagts ner i en påse och ligger ute på alltanen, så det som var på hyllan syns nu, wow !
men i alla fall, väntar på att Idafreddelina ska höra av sig så ska hon komma och hämta mig sen ska vi åka hem till henne och göra en massa bus !
btw, albin kommer nästa helg istället för idag.
Men fick en ny dvd igår, väldigt snygg en.. hahah ! :-)
måste också säga att det här inlägget sög ganska mycket.. helt och hållet onödigt.
Men jag funderar på om jag ska färga blonda slingor i håret, fast jag vet inte jag.. får fundera på det.
Passar på att slänga in en låt också när jag ändå håller på att bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback