men seriöst ?

hahah, varför ens lägga till en bara för vänner ?
Jag är ganska lack på facebook just nu, fyfan.
vad är det för nöje ? ha så många vänner som möjligt eller ? visst jag har kanske rätt så många.. men jag försökte faktiskt rensa dom jag inte kände och helt random personer igår, men jag sög på det för det vart så jobbigt.
Jag gjorde vänsökaren grejen, med båda mina msner, och jag ångrar det nu faktiskt, för jag känner inte alla jag har på msn, men jag har ingen ork att sitta och radera alla bara för det.
Men om ni har så där kassa ursäkter så kan ni ju sluta adda en.
Som en tjej igår, hon bara: " jag känner Albin jag tyckte du verkade så snäll också "
hahah vafan ? visst kan man skaffa nya vänner, men det där var lite patetiskt..

Kommentarer
» Krille :D

men ey,

om du kände hans polare bra så kan han andra adda dig ju? :O

men det tror jag inte att han andra gjorde..

2011-01-05 // 21:01:42
» E

hahah, men asso ändå inte.. man har aldrig snackat med dom och poff sen bara lägger dom till en oh en massa skit ?

inte alls kul.

2011-01-05 // 23:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback