jag är så duktigt nuförtiden.

Känner mig riktigt jävla bäst just nu faktiskt, eftersom att jag ska vara duktig att för en gång skull lyfta på röven och pallra mig till Fotbollen idag, men det är bara för att den är i ånge idag..
Nej men ärligt så är det för att Joanna tvingar dit mig idag, men jag måste ju röra på mig mer, snart kommer jag bli så fett känns det som.. Men haha, ja vad gör man åt saken ?
Jag är bättre på att ta hem läxan också, och en massa sånt.. stolt faktiskt. hahah.
Men nu ska jag byta om och leta rätt på kläderna, sen dra iväg te minervahallen.
Bloggar nog mer senare ikväll. :-)
moahaha, albin får stå för bild.
hihihi, jag älskar dig grabbis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback