Dag 22 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Jag vill inte byta liv med någon person faktiskt, jag vill bara ha ett bättre liv, visst man kanske säger: " äsch vafan vad jag vill byta liv, gud vad jag hatar mitt liv det kan gå och suga något" ah man kanske säger så men egentligen så vill man inte. Men hur personen är får man ju tacka sin morsa eller farsa eller tacka den som uppfostrat dig och fått dig att må bra eller att må dåligt. Jag har många gånger önskat att jag hade ett annat liv men sen när jag kollar på andra, och ser hon om trycker ner visa folk så hårt och brutalt så inser jag att jag inte vill byta liv med någon, hur ska jag veta hur den personen egentligen mår ?
Men jag tycker det är töntigt och helt omoget att trycka ner folk på ett visst sätt som verkligen får en att känna sig så värdelös, men sen tänker man efter, och säger den där personen mår inte riktigt bra. Sen så ska man inte ta åt sig heller förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback