buss (U)

Buss är verkligen något jag verkligen hatar faktiskt !
tog tåget till Sundsvall 12:44 men det var försenat till 12:49, men i alla fall så sätter jag laddaren till kameran i ett uttag för att ladda det, Nina och Joanna påminner mig om att inte glömma dom, det första jag gör när jag kommer ut från station huset är att kamera batteriet hänger kvar i tåget, jag fick ju värsta panik och sprang, som tur var det ju kvar !
Sen när jag kommer dit så står Albin där och väntar sen så går vi på stan ungefär hela dagen och gör inte ett skit, pratar lite och ah.. skrattar.. ovanligt ? - Nej !
men sen 18:20 skulle jag hem, jag var rätt så nära att missa bussen när jag stod där.. hahah tänkte ju fara och allt.
Och det värsta är att jag saknar Albin redan.. jag menar, hur längesen vare inte vi träffades ? lång tid ju !
min scarf luktar faktiskt Albin.. heheh ! :-D
Men sen när jag kom hem så gick jag och la mig i soffan och smsade, och där dekade jag.. hahah.
Vaknade inte ens av telefonen, 6 missade samtal och 8 sms troja det var, oopps ! Men nu tror jag att jag håller på att skriva så mycket så att jag vet inte vad ! ;-o
Jobbigt att läsa allt detta, jag skulle aldrig orka.. men sitter vid min laptop så har typ inga bilder.
Men jag har väl någon bild såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback