Allt är fixat och klart.

Har varit hos frissan idag och klippt mig, bort allt det slitna och jag menar, det var inte lite inte.. så mitt hår är mega kort.
Sen så när jag ändå höll på så färgade jag håret, lite mörkare och för att få bort alla miljoner andra färger jag hade i håret det är inte så kul att ha så mycket färgar här och där.. men det var ju trots allt hur längesen jag färgade det innan ! fast det vart för möörkt.. så jag hoppas det går bort så mycket som möjligt när jag tvättar.
Men i alla fall så var jag inte på skolan idag eftersom jag inte mådde så bra i går eller idag morse, men det är så mycket bättre nu, tror jag sovit 13-15 h hahah. :-)
Kommer slänga in två-tre bilder senare. klockan är ju trots allt bara sju snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback