6Januari

Ibland måste man kämpa, även om det är jobbigt, genom alla svåra tider, för att ge upp löser ingenting. Jag har gjort misstag, jag har lyckats. Jag har hatat mej själv och jag har älskat mej själv. Det handlar om att skita i allt skitsnack, alla jävla idioter som står bakom ens rygg och tror man ska bry sej om vad dom säger om en. Men vet ni en sak?.. snacka skit, prata bakom min rygg, gör era bitchblickat åt mej, jag bryr mej inte. Jag skiter fullständigt i om ni hatar mej, för jag vet vem jag själv är. Och jag vet att jag är värd bättre än så, det är vi alla. Folk snackar bara för dom har så jäävla dåligt självförtroende. man ska aldrig, och jag menar det - aldrig, döma någon som man inte känner, det har jag gjort förut. Jag har ångrat mej, jag har varit en idiot. men jag har lärt mej, man ska ge alla en chans. Så , snacka på, ni vet ingentingen ingenting om mej. Det är jag som vet allting om mej själv, jag vet vem jag är. Så gitta härifrån, jag tänker inte slösa bort mitt liv på idioter. jag mår illa & vill bara spy rakt ut , så jävla mycket hatar jag skitsnack & falska idioter. PUSS OCH KRAM , lev erat liv, så lever jag mitt fuckface's :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback