upp och ner, ner och upp.

jo som sagt, på helgerna så hinner jag ungefär inte blogga något nuförtiden men det får ni stå ut med men i alla fall så är det ju torsdag imorgon och jag skulle börjat 09:15 som vanligt vis brukar göra på torsdagar men icke sa nicke, vi har något om räddningstjänsten 08:30 troja det var, så jippie ?
fast nej.. är lite sur men vi skulle få igen den tiden, men frågan är när ? för det visste dom inte riktigt än.
på alla hjärtans dag 14/2 och 15/2 är jag ledig och det är ganska skönt, har köpt ett jätte gulligt kort ja ! hihih, undra vem som ska få det.. ? ;-)
nej då, svårt att lista ut, fast näe.. ganska lätt.
Men jag ska kolla klart på blood diamond nu sen förmodligen sova så att jag inte blir sjuk, för jag  vill inte bli det nuu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback