Ljustorp - Åsäng.

Sitter i Åsäng nu hos pappa&Eva har fotat Ellie lite, men vad heter det Raia får inte vara inne eftersom Ellie är bara 8 månader !
Första gången jag träffa henne, men bilder kommer upp i morgon, jag kom på att jag glömde sladden hemma så kan inte lägga ut några.. det är lite svårt då faktiskt ;-)
funderar på att fixa något att äta sen blir det film sen sova, sen längta till Fredag.
Har varit med Albin sen halv 5 ungefär, pappa kom runt 19:02 ungefär och hämtade mig vid cosmopol ? eller vad det nu hette.. hahah minne som en guldfisk.
Wille var också med tills han åkte hem med bussen, vi gjorde ungefär ingenting på stan förutom att jag köpte en ny vit bh till slut, men jao..
Sen på Fredag så ska jag kanske gå på bio med Ida och Mimi, men som det verkar just nu så ska jag det.
Men jag orkar inte skriva mer än sådär så jag bjuder på en gammal bild bara för skoj skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback