jävla F*tt snöväder.

Är jädra le på att det snöar nu faktiskt, har snöat exakt hela dagen.
Och bara därför har jag blivit snömulad av Jesus, Gorge och Diego, och mattias som kollade på..
Sen vart joanna mulad före mig då men, jag vart liggande där ett bra tag, men har i alla fall kommit hem från fotbollen och det vart inte som jag hade planerat ikväll heller, skulle kanske sovit hos Mimi men jag fick inte pga att jag måste städa ännu mer !

Men nu blir det i alla fall en varm&skön dusch sen bär det av mot sängen och kolla på någon rolig film, med varm oboy !
har så ont i magen på vänster sida igen.. som jag hade för några månader sen, sjukt le på att det kommer tebax sen försvinner sen tillbaka igen.
bild från Finland någonstans kommer inte riktigt ihåg vart det var jag var.. vi yrade om kring som små hönor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback