haft fullt upp hela dagen och mer kommer.

Direkt efter skolan ungefär stack jag och solade i 20 minuter, efter det drog jag hem duschade av mig sen direkt till träningen och kom nyss upp hur duschen nu, blir till att vänta på att Ida ska ringa nu sen ska vi kolla på film och bara ta det lugnt, för jag är helt slut i fötterna, har vart mycket spring hit och dit.
Fast jag tror inte jag orkar spela fotboll mer om jag ska vara ärlig, även om jag älskar det men jag har inte orken just nu med att spela så får se vad som händer framöver !

Kommentarer
» Alina

solar du och duschar efter så försvinner färgen mycket snabbare :)

2011-02-10 // 20:42:29
URL: http://alinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback