Erik är räddaren i nöden !

Erik hade med sig datan på konfa med internet så nu fan lånade jag den, så jag passa självklart på att blogga.
men i alla fall idag har vi varit på boda borg hela dagen, jag har blå märken fulla benen och knäna, sen så var vi i laserhallen och gokart, kom 2:a i min grupp på gokarten självklart vann emma, men inte alls med så mycket faktiskt !
sen i laserhallen kommer jag 1:a båda gångerna i mitt team med talon eller vad han nu hette, bilder kommer som sagt imorgon om det, jag har i alla fall huvudvärk och har haft det ungefär hela tiden. men inte först på dan vart nog för mycket för mig nu på slutet, men i alla fall alla är uppe i salen nu och springer och härjar tänkte jag säga men det kanske dom inte gör riktigt.
ska själv gå och lägga mig och gosa ner mig lite nu, hörs imorgon ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback