upp&hoppa ligg inte och dra dig.. !

nu ska jag snart kliva upp, jag ska bara dra mig.. heheh ! för jag har vart vaken sen fem något ?
kunde inte somna om, så jag har världens huvudvärk nu.. men jag ska på skolan, jag får väl ha ont då, jag ska upp på boberg idag, och ha matte där.. vi hoppas på att det går bra, för jag vet inte om jag orkar tänka så mycket nu idag, på morgonen ! men i alla fall så ska jag hinna duscha och fixa mig, jag börjar ju åtta idag, alltså 5 minuter senare ! ooh fuck what i like it.. hahah ! ;-)
Men ja.. jag har inget mer att skriva förutom att jag ska köpa den där mobilen jag pratade om för ett bra tag sen. :-D
den kostar 600:- och jag har bara 382:- så det är ju inte alls bra.. ! plus idag handlar jag väl upp mer så då blir jag ännu fattigare.. ( tönt du är elin ! )
Men ska ringa basse sen duscha, vi hörs senare !
.

och jag skiter i vad ni tycker om att det är justin bieber, man ska inte döma sångaren och hur han ser ut för att han sjunger ?
men själv så tycker jag att den här låten är bra, och ni vet.. mitt careface är stort till er som inte gillar han !
mitt careface är stort överhuvudtaget, men det skiter jag då i !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback