Stöde.

Kom väl hem runt 9 över åtta från Stöde, har varit och sprungit där, 2.5 km, nästa torsdag blir det Erikslund sen är det Ljungaverk troja.. faktiskt ingen koll alls på vart jag ska vara eller när det är bara att det är på torsdagar ! hahah, aja måste träna upp min kondis så blir att springa runt forsön och träna lite hemma på tränings grejen, kanske gå på gym imorgon, med Angelica, vet inte riktigt vad det blir än, eller så blir det solarium imorgon ? fast tror inte så mycket på solarium imorgon det får vänta lite, orkar inte med det riktigt än, men asso i don't remember, vad jag och Angelica bestämde idag, hahah.. har i alla fall nyss duschat och nu ska jag torka håret och smörja in mig lite sen stretcha som jag inte har gjort än, skääms !

Kommentarer
» Ida

Var rädd om min lilla stereo! xD

2010-09-17 // 23:00:04
URL: http://missida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback