Sossarna eller Moderaterna ?

Hmm, undra vilket parti som vinner idag,
Själv så hoppas jag på Socialdemokraterna, för jag är inte så förtjust i vad Moderaterna säger och det där, låta en tjej med cancer söka jobb, när hon fått sin dödsdom ? alltså, det är bara sjukt ! plus att Moderaterna vill ju sätta större press på oss i skolan, och dom gör ju bara fler och fler arbetslösa, på skolorna och det, Sossarna vill att 9 lärare till 100 barn, och jo jag håller med dom, dom lär oss mer genom att ge oss och mer lärare, för hur kul är det att ha lektioner med samma lärare varje dag i ungefär 4 år eller mer ? nej inte alls roligt, för jag vet hur det är, det stör mig också att alla säger Sverigedemokraterna, visst inget fel med att inte gilla utlänningar, men från min sida så är det så att, sverigedemokraterna är ett hat, man märker verkligen hatet, bara för att dom vill höja barnbidraget ? det här är ju fan sjukt, tänk på alla andra en er själva era egoistiska jävlar. Det är krig i visa land, och därför förflyttas dom, men är det så konstigt, tänk om sverige hamnade i krig, och inget land ville ta emot dig, för då blir du utlänning för dom, du blir som dom är här hos oss, så skärp er nu !
Blir less på er som fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback