Sidsjö - Birsta - Hem

Nyss kommit hem från Birsta, har ju vart på match idag och vi vann med 4-1 mot sidsjö, och det betyder att vi..........
VANN SERIEN ! vunna 4 matcher av 5 inte alls dåligt ;-)
ESK är verkligen bra, älskar er tjejer !
Så oerhört snygg bild på Julia. ;-p
ehm.. ska hon ta bollen ? o.O typ.. " MIN BOOOOLL, JAG TAR DEN MED HÄNDERNA ! " hmm ?
Tjejerna som spelade idag, + våra duktiga tränare ! Ni är helt klart bäst.
(bilderna är från facebook så kunde inte göra dom större troja.)

Vart på Birsta efter matchen, köpte bara ett linne från H&M för 49,50;- men jag skulle köpa en kofta men som vanligt så fanns inte min storlek, aaaarrrhg.. men så är livet, får köpa den nästa gång i stället ;-)
Fast nu sitter jag här med världens huvudvärk och jag är trött och har ont i ögonen, så jag ska vila och lyssna på lite musik nu, skriver när jag orkar..
Trackback