plugg sen iväg !

ska bara plugga lite, No&Tyska sen drar jag iväg på träning, privat träning och allt liksom. ;-)
På tal om det så dör man bara om man tänker på vad jag ska träna, hahah :-D men jag vill få bättre kropp så nu ska jag träna som ett svin för att få kroppen jag verkligen vill ha.
The judo master Elin ! HAHAH jag skojja. :-D men jaja, jag slutade, och nu tar jag privat träningar istället, mycket mycket bättre lär sig mer gör man också. :-) men det var helt ointressant oh veta, men ska se hur länge jag orkar ha det, men nu ska jag ta och göra läxan sen så fööfan blir det att gitta sig iväg så man kommer fram idag ;-D
Bloggar mer i kväll, puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback