oh my god

jag är vaken ? det är liksom wow.. men jag måste bara säga det, tack för att det är sol och inte regn idag ! jag hoppas att solen blir kvar hela dagen om jag så nu ska åka, man jag har faktiskt ont i huvudet lite grann.. ;-/ Igår klippte jag till och med mina naglar, mirakel. Fast jag tycker fortfarande det gör sjukt ont men aja.. Mysbyxor och en tröja blir det nu, man skulle liksom ha oömma kläder men fuufan.. äsch jag åker dit orkar inte bry mig om att inte åka, och man får betyg för den där dagen, så man orkar kanske trots allt ? Men nu ska jag gå och fixa håret och en massa annat skit som måste fixas. Bloggar mer när jag kommer hem, så ska ni få veta vilken piss dag jag kommer få, fuufan och om jag orkar så knäpper jag något kort ni kan få.. men bara om jag kommer ihåg och orkar, hörs !

Kommentarer
» Carro :)<3

men lilla gumman krya på dejj <3

2010-09-01 // 08:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback