nyss kommit hem från skolan.

ja som sagt nyss kommit hem, och nu sitter jag och äter choklad tjokiiiiiiz jag är..
jag vill bara klippa av mig allt jävla hår, kanske snagga ? ;-) hahah jag skojja skulle inte vara så speciellt fint ? hehehehe... men jag ska klippa mig snart bara det växer ut lite mer igen, eftersom det är så kort.
Men i alla fall så idag har jag fotbolls träning, men frågan är om jag orkar åka på den för mitt huvud är inte alls okej.. jag har så sjukt ont i det och allt !!!!11 så ja.. får se om jag pallar åka ner och träna, kanske går ut är och med några i stället, fast nää.. tror inte jag orkar det heller.. så vi får se. har typ inge att skriva så ointressant dag idag så uscha.. skriver när jag har något intressant, och det är typ.. aldrig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback