måste bara lägga ut de här, wow.

alltså wow, Sandra Arvman som har gjort den därför det står det. ;-)
Men på bilden är min syster, min älskade syster.
Anna Ida Josefin Öberg, du är verkligen den bästa systern som finns, ett liv utan dig existerar inte för mig, bilden är skit söt, och det är du med, om du inte hade funnits hade jag nog saknat en del, jag hade inte varit hel, visst vi bråkar och kan hata varandra, till och med kalla varandra massa dumma och fula saker, man blir kanske ledsen över det men vafan, vi är syskon ? Det får man tåla, bara att bita ihop när man bråkar och lösa det efter eller något, men jag älskar dig Ida, jag älskar dig verkligen.
Du vågar vara dig själv, du vågar göra det mesta, även om du har otur, jag kanske inte alltid bryr mig eller alltså det kanske inte ser ut som att jag bryr mig, men skulle något hända dig, så skulle jag bry mig, mer än vad jag visar kanske.. men jag har inte lätt att visa vad jag tycker och känner jämt.. jag är mest uppe på rummet, men låt mig vara där tills jag kommer ner eller något ? men jaja ida, jag älskar dig.

Kommentarer
» Ida

:) Jag skulle inte klara mig utan dig heller Älskade syster :) <3

2010-09-13 // 21:53:12
URL: http://missida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback