» lista.. my good

(SOMMAREN 2010)

Har du druckit tills du spytt?
Nej
Sårat någon? ehm.. hoppas jag då inte, men har jag säkert
Förlorat en vän? tror inte de
Kysst en främling? hahah nejjj
Tagit droger? nejj
Haft en sommarflört? a
Gråtit? a
Skrattat tills du kissat på dig? nej !
Tältat? aa
Varit vaken en hel natt? aa
Solat? jo
Badat? en gång utomhus ?
Haft ett förhållande? aa
Gjort dig riktigt illa? nejje :-)
Gjort några nya piercingar/ tatueringar? neej
Läst en bok? NEJ hahah
Skickat fel sms med flit? hahah aa
Suttit vid datorn en hel natt? aa
Näckat? nej..
Solat naken? Neej
Fått utegångsförbud? nejj, aldrig haft ;-)
Sagt “jag älskar dig" och menat det? japp
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? nej !
Varit i slagsmål? nej då
Pussat någon utav samma kön? kan jag ha gjort..
Sjungit högt på ett berg? nejj
Kysst någon i regnet? tror inte de, har ja kanske gjort..
Kysst någon du inte borde?JAA
Hur många har du kysst? oj.. det tror du ja räknar ?
Tappat rösten? nej ;-)
Varit på festival? ahrå typ..
Gått upp i vikt? JA, typ !
Gått ner i vikt? nej.. som otur är..
Bränt dig? på ?
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? jodå
Varit utomlands? i maj ?
Gjort ett bra köp? ahfan
Tagit upp kontakten med en gammal vän? jo typ ungefär
Haft skadeglädje? hahah som fan !
Sovit under bar himmel? nej
Vad kommer du sakna mest? Alla mysiga kvällar, sommarnätter och soliga promenader. Varma och soliga och mysiga dagar tillsammans med dom underbara, att vara lycklig.  typ så..
Har du svart ärligt på alla frågor? joo
Trackback