jag vill ha chocklad troja..

Sitter här med beslut ångest.. kan inte bestämma mig om jag ska gitta mig iväg till affären för jag vill ha något sött att äta, det var ett tag sen känns det som, fast det var senast igår, efter att inte ätit det på en hel vecka ungefär ? okej, en banan cola på tisdag men inge annat, imorgon åker jag ju till Matfors ska bli kul, har bestämt mig för att vinna oh skit nu ;-)
men vet inte hur det blir med Hudiksvall eftersom det kanske inte blir nå bra väder, men jag får väl se.
Funderar på om jag verkligen orkar åka till Lillmörtsön också eftersom jag mår lite smått dåligt, huvudvärk och hungrig men orkar inte äta något så spela roll, blir väl att vänta tills Basse hör av sig så vi kan hitta på något, eftersom hon går till två och jag bara till 12:55 ;-)
Och jag funderar på att byta klass men inte pratat med mamma om det än, heheh.
Men det kommer nog inte gå men vi får väl se det också,  hahah mycket vi får väl se.

Right Elvira ? ;-)

Kommentarer
» Elvira :)

men klart tjejen, det måste vi ta och göra :') <3

2010-09-12 // 08:14:31
URL: http://elviraaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback