jag kan inte sova

jag kan inte sova och jag har match klockan 12:30 och ska vara där 11:30 alltså måste jag upp tidigt men Sebbz ringde och väckte mig den muppen och nu kan jag inte somna om för jag är för pigg, men bloggen vart väl typ bra troja ? eller näe jag vet inte riktigt kanske vart sämst men whatever.. orkar inte bry mig jag är nöjd med den så det är bra det i alla fall, sen så somnade jag när jag pratade på skype, så det var lite tur att han ringde. :-D och dom jag pratade med sover också troja.. eller så är dom vaken jag kan inte bestämma mig om dom är det eller inte, hahah men jag ska försöka sova snart igen, musik, chatta lite ska nog göra susen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback