jag är trött och suur

Så himla jävla trött just nu, men jag måste stretcha så jag inte har tränings värk imorgon, har sprungit idag..
3,5 km inte så mycket men det blir mycket om man ska springa hela tiden, hahah, men det är bra kondis så det gillas. :-D
nyss duschat ungefär, tvingade mamma att åka och köpa chocklad till mig, och det gjorde hon, fan va jag älskar dig mamma ! även om det inte alltid märks höhöh.. typ aldrig. Imorgon är det Fredag, och det innebär...... att jag ska vara med Basse ? eller ?
Vi får se, kanske sticker till lillmörtsön ;-) älskar att vara där, men var sjukt längesen så tummen ner på det, sen på Lördag bär det av mot Matfors sen så efter den möjligtvis det kanske blir Hudiksvall, men vet inte riktigt än beror på vädret, men jag får väl hoppas, för inte fan vill jag missa de inte. :-D

Kommentarer
» Elvira :)

visst ska ni springa mer gånger efter den här? :) <3

2010-09-09 // 22:13:49
URL: http://elviraaolofsson.blogg.se/
» Elin

heheh, jo vi ska ju det 4 veckor till. :) <3

2010-09-10 // 13:36:28
URL: http://bananene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback