Imorgon blir de Sundsvalls sjukhus igen.

ah som på rubriken blir det Sundsvall typ hela dagen kanske inte hinner blogga på länge, eftersom jag senare åker hem och äter sen iväg på fotbolls träningen som jag har då, men ska åka till skolan först och hämta en telefon av Sanna som jag ska testa i några dager sen får jag se om jag ska köpa den eller inte, den är rosa så hihih på det, och skriver väl om alla nummer försvinner, och det vore tragiskt. Ska träna som ett as nu så jag får kroppen jag vill ha, vi ska ju möta Matfors nu på lördag också, blir träning, träning som gäller för mig. Men ska fortsätta med det jag höll på med nu, skriver någon gång imorgon om jag hinner.

Kommentarer
» elvira

Hoppas att det går bra idag. :) <3

2010-09-06 // 12:56:19
URL: http://elivraaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback