i'm home.

hahah jag fastnade vid teven när jag kom hem, vet inte riktigt när jag kom hem, någon gång efter tio ?
Nej jag vet inte, men i alla fall vart och träffat Lars och Jorge (stavning ? det uttalas Horhe) och diego (stavning ?) jag är så bra på att stava deras namn.. aja, dom var skit roliga, gulliga kinder Lars ;-) hahah ! Josefin var också där så hon var med mig och Ida sen dom killarna, pratade lite med Ludvig och Per också, roliga prickar ! Fast vi gjorde typ ingenting, bara hade det allmänt skoj om jag får säga det själv ;-)
En väldigt lyckad och rolig kväll om jag får säga det ! :-D

Men eftersom jag har match imorgon så ska jag typ gå och lägga mig nu, skulle bara blogga lite snabbt, jag vill ju inte vara död imorgon när jag har match ;-) för vinner vi, har vi vunnit serien så ohlala, i like it ! Hoppas på det bästa för jag ta och göra, men nu ska jag lyssna på musik och lugna ner mig lite stretcha ut musklerna lite och bara chilla, jag skriver mer imorgon, gonatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback