hiss&diss

E     s t o r d i s s a r  ; o

1.
Före första vill jag ta och dissa random folk.. Killar ( som typ bor i skåne.. ?) tillexempel om man snackat med dom i typ några dagar , och börjar skriva massa " ooh love uu , !<3 du är mitt allt blabla" snälla.. ? Fan, man känner ju inte snubben ? bara för man snackar med en över msn , så kan man inte komma och skriva jag älskar dej osv, och tro att man har någon påverkan i ens liv ? haha.. det är ju liksom skillnad om man träffats , men inte om man bara skriver på msn ? Helt OK om man skriver att man är söt/snygg osv.. men " Jag älskar dej" ? helt över gränsen ! så tagga ner och skaffa er en tjej som bor iallafall ganska nära er.. hahah !

2. Bilddagboken.. visst jag är medlem där , har ganska många vänner , men asså.. alla är så jävla störda !? ingen tar något på allvar , ingen fattar att folk blir sårade av vissa saker.. nja det har faktiskt gått alldeles för långt ! Blogg.se eller blogspot.com , är snäppet bäättre.. här kan man skriva ut alla sina känslor, utan att det kommer 800 bitchar och klagar. liksom , get a life och sluta klaga när ni själva inte är perfekta små gummor?;-*




E    h i s s a r    r e j ä l t ;*


1.
Basse&jag ! , haha nejmen jag måste faktiskt hissa dej gumman ! Hon är så jävla underbar. hahah ! kan snacka med henne om allting. Och när vi väl är , har vi så jävla kul! Alltid när vi åker bort eller gör något så har vi de så kul, hahahaha! bäst humor har vi oxå , vi har det som dom andra inte har ! ;-);-)

2. Sommar ! Finns det något bättre än sommar eller ? nja knappast.. man kan vara ute hela natten , bada , sola ! sitta vid en lägereld på kvällen och grilla.. umgås med kompisar , "sommarkärlek ((; " haha. nejmen det är verkligen det underbaraste som finns ! Speciellt när man vaknar upp på morgonen och ser solen skina in genom fönstret , eller se solnedgång med någon man tycker om ? ah , jag hissar ! sommar-v-

Kommentarer
» baaaasse *

jag älskar dig mest på hela jorden älskling, du är det bästa som finns, kan inte önska mig något bättre! ♥

2010-09-12 // 16:17:23
URL: http://duvetbasse.blogg.se/
» Cissi

Hissa sommaren dundun ♥

2010-09-12 // 19:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback