guuud va lack ja blir

Anonyma typ som kommenterar hela tiden kan du lägga av ?
inte intresserad av dina kommentarer eller något, du bor i Järvsö ? så ta och gere.. pallar inte med dig.

usch vilken tränings värk jag har nu, vart i Hudiksvall hela dagen med Ida, eller inte hela Matfors först sen Hudiksvall, vi vann matchen mot Matfors med 1-0, och dom blev typ mega suuur, så heheh.. Jag har gått över 12000 steg idag, har någon steggrej på mobilen, :-D hahah, aja fast hade den inte på mig under fotbolls matchen, det vore bara patetiskt. :-p lägger ut bilder som tagits under dagen efter jag fört över dom.. hahah inte hittat sladden eftersom jag nyss kommit hem ungefär, ska snart sova troja, vart en lång dag och allt så fuufan :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback