Giffarna !

Har nyss kommit hem från sundsvall, vart på match och kollat när dom spelade mot Falkenberg, det slutade 3-3 Falkenberg gjorde mål precis i slutet så morrrh..
sen så har jag inget internet, så jippie ! Kommer bli uselt uppdatering nu, min kära Morbror kom med internet så att jag kunde blogga, så snällt av han ! men ja.. hela den här dagen har bara sprunigt bort, nu ska jag smsa och sova, för jag har så ont i käken och allt annat, vi vann ju pris för bäst hejjaklack ;) Vi vann en match tillbaka 4 oktober tror jag det var.. men jag vet inte riktigt än om vi skulle, men vi fick en Coca cola och Chocklad som pris ! så ja vi får helt enkelt se vad som händer, i morgon så ska jag troligen vara med Basse så blir borta hela dagen och jag kan ju ändå inte blogga, men jag kommer blogga mer när jag har internet, och bilder från matchen kommer kanske in, så det kanske händer lite saker på min blogg i alla fall.. men ja, det får vänta, nu ska jag gå och äta chocklad och lägga mig, för vi har ingen tv heller, eller någon telefon, så blir att smsa och kolla på en film, och chilla lite, finns på mobilen tills vidare, puss hej !

Kommentarer
» caroline Svensson

har du vare i sundsvall utan att säga nått :O<3

2010-09-21 // 20:52:22
» baaaasse *

skrek ju så man inte hade nån röst kvar :-o haha!

2010-09-22 // 10:26:26
URL: http://duvetbasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback