fuck it

uscha såna här dagar är såna dagar man inte vill finnas, jag kan för fan inte få ut dig ur mitt huvud..
jag vet att du har gått vidare, kanske till och med en ny ? inte fan vet jag inte pratat med dig på ett tag.. och tänker inte göra det heller, men om du läser min blogg än så hoppas jag du förstår..
Du fick mig att må bra, du fick mig att förstå meningen med det mesta men det slutade så tragiskt..
Jag tycker du är omogen, den omognaste personen jag känner, men ändå kan jag inte sluta tänka på dig ?
Jag håller på att bli tokig, Basse säger det själv, att jag har gått för långt, inte en enda dag kan gå utan att jag pratar om dig, för allt påminner om dig, precis allt.. jag blir tokig på mig själv, ska ligga i sängen hela dagen och bara rensa huvudet med film och skype. Komma på bättre humör.. för jag klarar inte mer längre.

Kommentarer
» Edde

finns om du vill prata elin :( <3

2010-09-12 // 19:03:12
» Cissi

finns 24/7 ♥

2010-09-12 // 19:17:25
» Bea

Gumman då det löser sig. <3

2010-09-12 // 19:17:43
URL: http://beawhsundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback