förlåt, förlåt och förlåt ?

Förlåt ? det är mest ett ord tycker jag och menar man det inte så varför ska man hålla på att säga det ?
Jag är sjukt less på det ordet.. för jag är sjukt less på att behöva bli sårad och behöva bli inblandad i massa skit saker jag inte har något med att göra, visst jag kanske kan vara bitchig ibland, och en massa andra saker, men vafan.. ska man snacka skit för det ? för alla är bitchig någon gång, det är inte bara jag ! och igår ringde en person mig, den personen verkar helt jävla borta, alltså totalt vek, man hör många röster i bakgrunden också eller ja många och många.. jag hörde i alla fall röster.. sen hör jag dig, jag hör dig säga, vem är du ? bör man inte veta vem man ringer ? Jo det bör man, ska jag börja ringa dig och fråga vem är du ? whoho va kul det skulle vara va ?
Visst ibland så ringer jag också någon, men jag frågar vem den är för att få veta ifall jag fått ett sms från någon jag inte vet.. klart att jag ringer då ! men jag blir bara så laaaack !

Vaknade runt halv tolv.. och började med att jag kollade datan och kollade vad jag missat och så där.. sen så la jag mig i gen och nu har jag satt mig vid datan igen och vad jag ska göra idag är inte bestämt, för jag vet fan inte vad jag orkar med just nu, fast jag känner för att dra ut och springa en sväng.. sen efter det blir det säkert dusch sen färga håret kanske ? hmm.. beror på om mamma har tid, kanske klippa mig lite också, det är så slitet.. så uscha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback