25 september.

Du som är anonym som kommenterar, jag vet att du bor i ånge, och det skulle vara kul och veta vem du var. :-)
vore tacksam om du svarade, höhöh !

Men i alla fall nu så har jag nyss kommit upp eller nyss och nyss det var ett tag sen.. men jag är uppe på rummet det vart så tråkigt att ligga och degga framför tv:n så jao.. var liksom ingen rolig film eller något, men jag ska snart lägga mig och mysa i sängen för jag håller på att frysa ihjäl.. Och på måndag blir det sjukhuset igen ;-) troja det var då.. men jag måste bara hem tidigare för jag vill inte missa matchen som vi ska ha då ;-) jag älskar liksom fotbolls matcher, dom är så sjukt roliga, även om man inte vinner så är det kul, det tycker i alla fall jag då men jaja, man ska inte vara dålig förlorare ;-)
Men i alla fall nu blir det mys, ska bara leta upp en riktigt go film och mysa ner mig i sängen och ta det lite lugnt, jag har verkligen så ont i huvudet.. det är inte alls kul, men sånt är livet !
Min middag idag:
fast ja.. utan vitlökssås och vi åt ju på shsih inte grillen eftersom dom lagt ner grillen ;-)
hahah ! men jag hade en sån här alldeles perfa bild liksom ! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback