6 September.

Blev inte att jag hämtade telefonen för den skulle servars före, så det är ju bra. :-D så får dras med den jag har ett tag till, synd om mig ! höh. men i alla fall är jag mer död än levande kan jag ju säga, vill bara somna om.. fast jao det kan jag inte eftersom jag ska åka bort, så jag måste ju fixa mig för det. Jag måste ju liksom ta mig upp också, det var så skönt att bara ligga i sängen nu..... åh. vill inte kliva upp, morr. men måste man så måste man. Jag kommer att ha jätte tråkigt, så smsa på nu. btw, så klippte jag mig igår, så mitt hår är meeeeeega kort och hemskt. tänker inte visa mig så hemskt ser det ut liksom, förfärligt. Men var tvungen klippa bort allt det slitna så var kanske värt det.. men bara kanske ! Aja, ska försöka ta mig upp nuja, så jag försöker blogga mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback