vaken tös med allmänt tråk

sitter hos Basse helt klar vaken och kan inte somna om igen ! alldeles för just för att kunna göra det. :-)
Men i alle fall så har jag ingen aning om vart Basse är :-D när jag vaknade så var jag ensam i rummet, och ja skickade ett sms, men märkte när en data började låta lite så förstod jag att det var vid datan så jag gick och raderade smset, ingen mening att det är kvar ju ! Men jag försökte i alla fall somna om men lyckades inte så jag satt mig vid datan och tänkte kolla på någon film, eftersom det är det enda roliga jag kan göra ungefär ! plus jag somnade först för jag vart så sjukt uttråkad vid 05:34 typ ;-) då lessnade jag ! men ska se vad man kan göra för skojsigheter och kanske försöka ta reda på vart hon håller hus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback