Upp&Hoppa nu va !

nu så ska jag springa iväg och klä på mig oh en massa skit, eftersom jag har bestämt mig för att inte bli sen och jag ska gå med Ida, det var ett tag sen faktiskt.. men ska iväg till skolan, sen så bär det av mot Ånge Camping Ponderosa eller hur det nu stavas.. har frilufts dag där så måste man så måste man.. även om jag har sjukt ont i huvudet, men jag ska iväg så är det bara, ta en tablett får dugga.
eftersom jag är sämst med att lägga in bilder ibland, så får ni nöja er med låtar, hahah ! men liksom jag har ingen kamera hos mamma.. förutom mobilen och en cam men camen suger och mobil kameran också ;-)
Men som sagt allt väntar på mig, så hejjs :-)
love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback