two days, two beautiful days

allt jag någonsin kunde önskat mig ! Fick jag bara så där som en vind.
.
Men i alla fall jag har nyss kommit hem, drog ungefär ut när jag skrev det andra inlägget.. men jag har vart ute med, Emma, Basse, Jenka, Anton, Ville, Jonas och sen andra Basse. Sen var jag typ med Basse, Emma, Linus, Dennis, Jimmy och Gustav.. det var ju så kul, fast kan inte påstå att jag va med Dennis och Jimmy.. känner dom inte så bra, men lite ! :-) haft underbart hitintills ska chilla lite mer senare får jag hoppas, 8B är på skolan och har övernattning, lite patetiskt om jag får säga det. Men ska dra ut senare så kommer inte ha tid med mer bloggning ! men vi får se vad som händer, vi hööörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback