jag är klar vaken !

jag har vart vaken sen 06:42 ungefär.. och jag kan inte somna om, har försökt göra det mesta läst bloggar, kollat på saker oh musik, men inget funkar ! T.ex. just nu sitter jag och läser tåg och buss tidtabeller det är väl kul.. ?
Det som händer idag är följande; kliva upp, gå ner och duscha + fix på det. Klockan 12:44 går tåget, framme i Sundsvall klockan 13:58. Sen blir det att gå på stan tills klockan 16:00 får då drar jag och kollar på giffarna (om jag orkar får se..), som möter trollhättan :-) Sen ska jag ut på stan igen efter det sen ska jag åka till Stöde, eftersom farmor och farfar bor där, Anki ska också dit så man får träffa henne lite också, lite mysigt sådär.
Fullt upp hela dagen ungefär, men hör av er på sms om ni vill träffas, för jag har inga pengar !

Kommentarer
» Ida

Hej du! Kom ner hit till mig och räkna lite matte med mig, då har du nog somnat på nån minut ;)

Det är procent...

2010-10-16 // 10:22:47
URL: http://missida.devote.se
» E

hahah jadu.. det tror jag nog inte, procent är det som är roligt med matten ;-)

2010-10-16 // 10:23:42
URL: http://bananene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback