Hårfärg ?

Gick hem från skolan pga mitt huvud, har fortfarande ont i huvudet.
Men jag lovade bilderna idag och så ska det bli, det är inte dom allra bästa bilderna heller !
Jag har glömt att ta bilder ibland, men i alla fall så under tiden vi var där blev vi jagad av en motorsågs kille och sov i en garderob, kanske inte var det smartaste om jag får säga det själv.. testa det inte !
Sitter i alla fall just nu och undrar vilken hårfärg jag vill ha..
Jag tröttnar jätte fort på en fårfärg faktiskt, men ska typ färga mörkbrunt nästan svart men inte fullt svart riktigt !
Men jag får se vad som händer, färgar det ungefär i December om jag som sagt ska färga det, för att inte slita på håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback