vart med basse&frigge.

idag så  har jag vart på söråker skolan, och en gjort en massa saker där.
Sen så åkte vi till birsta och fixade en massa saker där, sen efter det åkte jag till faster Anki.
Vi gick på apoteket och köpte en sak, sen gick gick jag till tåget och åkte hem, sen där stod basse och väntade på mig, kramkram vart det då, jag gick och tröst åt lite.. för jag berättade lite saker, så yami på mat. ;-o
efter det var vi med, Leon och David, dom hade fixat lite låtar till oss, sen så drog vi och dom också, vi drog hem, och träffade med ida och vi drog till spegeldamen och ida ramlade ner, HAHAH.
Bilder kommer senare på det eller imorgon eller något, fast fick inte någon bild när ida ramlade ner.. så synd men fick lite andra bilder när hon var blött osv.. hahah :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback