uscha.

jag vill inte att morgon dagen ska komma, skolan börjar ju då och jag vill verkligen inte ditt, men visst kul att träffa några men nä.. vill ändå inte. Och jag saknar min älskling, fyyfan. Menmen sånt är livet, bara att bita ihop ! Men jag ska i alla fall kliva upp snart, och pallra mig iväg till Ica troja, och köpa hår färg och bli ännu blondare, less på min banancola färg nu också, uscha fu och blä, blir mycket silverschampoo nu här ett tag, så duscha 4 gånger per dag, blir bra det, hahah nej jag skojja.

Någon..
Du aldrig kommer att svika - Basse Bergström

Är din bästa vän - Basse Bergström
Du saknar  - Adam Dufva och en annan.
Du älskar - Basse Bergström&Adam Dufva
Någon som hjälpt dig enormt - Basse Bergström !
Saknas men behövs - många

Är mer värld än guld - Basse Bergström.
Du en gång varit bästa vän med - Angelika Erkstam
Du skulle vilja vara som - hahah ojoj (;
Någon du vet du kan lita på - Basse Bergström!
Gör dej glad - Ida Fredin
Aldrig skulle såra dej - Ida Fredin
Någon som är vacker - Basse Bergström
Någon som är oerhört snäll - Ida Fredin
Du nästan har glömt bort, men vill minnas - Angelika Erskstam
Någon du alltid kan prata med - Basse Bergström
Gjorde allt för dej - Basse Bergström.

Alltid ställer upp för dej - Basse Bergström
Du skulle kunna dö för - Basse Bergström&Adam dufva och Ida Fredin.
Du inte förstår dej på - josefin..
Du vet älskar dej - Basse Bergström
Du alltid har det roligt med - Basse Bergström och Ida Fredin.
Betyder obeskrivligt mycket - Basse Bergström.
Någon som alltid funnits där - Angelica Bergström.
Är underbar - Adam Dufva, Ida Fredin, Basse Bergström.
Du finns för i vårt & tort - my friends.
Gjort mycket, men inte fått lika mycket tillbaka - Sanna Larsson
Vill bli som dig - nobody.

Kommentarer
» maliin

sv; tack, dtsamma. :)

2010-08-19 // 14:45:56
URL: http://malinrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback