under cupen..

.. så kom adam ner dit 2 gånger, och ah, de klicka direkt, värsta chill asso !
Sen så hade vi match idag klockan 09:40 och jaa.. jag var sjukt trött ja ! men de var typ alla andra också så det e lugnt ! hahah :-D sen åkte jag till matfors efter jag ätit på donken med basse&kattis, så ah.. fick mina cheese burgare som jag har tjatat på sen i torsdags.. lite patetiskt ju, men jag älskar dom så sjukt mycket, det är så saftigt eller hur man säger, gott och ja de vanliga :-o
i matfors så satt jag och väntade på statiol på att adam eller hans morsa och han skulle komma och då så kom hans morsa och inte fan visste jag att de var hon eller.. hahah men ah, hon var jätte trevligt tycker jag och jätte snäll med andra ord. Jag och adam hade det i alla fall jätte mysigt tycker jag, vet inte vad han tyckte men aja. :-D gubben, du är mitt allt asso. men ja.. just nu så sitter jag hos basse&kollar på en film och hare mys, nej då..  men vi sitter och kollar på "när mörkret faller"
värsta turkfilmen, men den duger för mig. hahah ja e ju lite små turikg av mig ja ;$$$$$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback