tagit bort.

Nu är min förra blogg borta. så det är sköööönt.
men btw, somnade runt 4 något över var den, och jag vaknade själv vid 10 något, precis då stod mamma och ropade på mig och började fråga massa frågor osv.. och jag var ju liksom as trött inte fan orkade jag lyssna precis ? hahah, aja, nu ska jag vänta på att Adam ska vakna/höra av sig, så jag vet att han lever ;-) nu ska jag droga secondhand serenade och bara mysa lite, tills mamma kommer få något utbrott på mig, för att jag inte kommer ner och äter något med dom.. men jag är inte hungrig nu ja.. så blää.. vet inte riktigt vad som kommer hända idag så kan typ inte skriva det, men nu ska jag mysa lite, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback