sovmorgon..

jag som hade sovmorgon, så vafan gör jag uppe nu ? Jo, jag vaknade av att datan var på, så jag kollade på den och såg att jag var i ett samtal på skype.. lite pinsamt ? så jag tror han ligger och sover men jag vet inte riktigt ibland så pratar han eller suckar, men det kan man väl göra i sömnen ? Men i alla fall, idag börjar jag 20 över nio. så jag ska väl vara vaken dit, eller försöka somna om, men jag vet inte riktigt än, kan inte bestämma mig liksom, och jo jag är fortfarande lite sjuk, har sån jävla snuva så jag håller på att bli tokig. men i alla fall så har jag jätte tråkigt, så jag kommer göra en sån där tråkig test-grej så ao.. kul liv va ? eller inte, min blogg är liksom helt klart sämst. :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback