Sova snart..

ska snart sova, så tråkigt plus skola i morgon, fast bara till 11 för sen åker jag ner till sundsvall till sjukhuset, hoppas jag inte måste dit mer. Men vi får se vad som händer där, inte så mycket bloggning idag med det är för att jag inte har tid längre, jag har liksom ett liv, istället för att sitta och blogga om det och inte ha något att blogga om, det är bara tråkigt att läsa.. i'm sorry ! Ska upp tidigt så jag hinner dränka mitt hår i silverschampoo sen fixa mig, kan ta tid de nejdå, men måste få det över stökat så ställer typ klockan på 06:00 så bloggar jag någon gång då efter eller före jag vet inte, men nu ska jag lägga mig och smsa med några, gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback