ojdå..

.. jag har legat i sängen typ hela dagen.. fast jag har varit på Ånge snabbmat och ätit schebab med syster.
Men sen gick jag hem och la mig igen, jag är så himla trött och allt det är jätte jobbigt måste jag säga. Imorgon så ska jag kanske åka ner till Adam om det går för han förstås, mamma har redan fixat så jag tar mig ner gratis så det är bra de. (y)
bussen i Västerås som var på donken, jag tyckte den var skit snygg ! som bussen i harry potter va ? ;-o
ah tror det var så den liknade i alla fall. men nu ska jag kolla på en film och mysa lite granna, är på så jävla mys humör så det är inte sant, ska be mamma köpa hem chips&dipp så jag har något att mumsa på, puss !

Kommentarer
» tobbe

så jävla snygg buss! ;D

2010-08-12 // 14:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback