nyss kommit hem.

Först var jag ute med Basse, sen efter det så gick vi till shell där vare bara massa tråkisar så vi gick vidare mot konsum, på vägen träffade vi Jura&Stefan, men dom skulle in på shell, så vi gick vidare till konsum, där så knäppte vi massa kort för vi hade inge annat att göra, så hittade vi en cykel så då tog vi den men Basse var rädd att någon skulle säga till oss, men jaja, då träffade vi Emil&Max eller dom ringde oss, och sa att vi skulle dra till konsum igen för vi cyklade runt på den där cykeln lite här och där, så vi drog dit, och dom var redan där och då drog vi till ica och tog en kundvagn, och blev körd i den, max åkte och emil sprang med den och då sprang emil mot gräset så han ramlade med hela vagnen över han och så vidare.. tyckte synd om han.. !sen så gick vi vidare och råkade kliva upp på en bil då blev vi jagade av någon gubbe i en orange bil, och  det var inte kul alls för vi hade punka på cykeln.. sen så hoppade jag av och sprang upp på en grej och Basse cyklade vidare, och max, emil hade redan hoppat av och sprungit iväg, sen så kom han fram och jag bara ropade på han, och han bara glodde på mig sen så kom han, och då bestämde vi oss för att leta reda på dom andra så vi gjorde det, sen så gick vi te negerbaken och gjorde typ inget, så jag drog hem, fett skönt att vara hemma nu, men nu ska jag prata på skype sen sova. :-) skriver kanske mer senare eller något får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback