nyss dejtat duschen ;-)

skönt att duscha så mmh.. heheh den känslan, men nu sitter jag här med blött hår så ska blåsa det torrt men kan inte göra det för mamma var tvungen att vila en liten stund så jag pallrar mig över till Basse och gör det där, ska fixa hon också, eftersom hon inte vet hur hon ska fixa saker osv.. rolig tös ;-) så får väl ta min hårtork och springa över till na ! :-D Vi ska åka till selånger marknad, så därför. Jag nås på mobilen hela dagen och nej jag tänker inte skicka några sms för jag orkar inte slösa på dom, skickar jag något så är det för att jag har tråkigt eller för att vi skulle träffas eller nå sånt skit, men nu ska jag kila över, hörs mer i kväll, ha en bra dag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback