just wanna now that

i'm going insane, oh my god.

Ligger och kollar på bond, för att rensa tankarna, men det funkade inte så bra, så jag bestämde mig att skriva lite på bloggen, så inte gonatt bloggen än.. men jag blir bara så tokig, snälla försvinn ur mitt huvud någon gång ? Jag har inte gjort något för att få den här skiten, och nu har jag det tack vare en liten sak, jag mår inte bra och då menar jag sinnessjuk, hahah, nej men inte riktigt så.. men jag hör saker ni säger, som ni säger till mig ! jag mår inte bra av att höra att jag är försmal eller att jag är tjock, eller att jag är ful, eller något ner tryckande ord, och 21 Augusti dagen som jag inte kan släppa, jag mår dåligt över det som hände, men jag försöker glömma det, men det går inte för vet ni vad, han gjorde det, han gjorde det mest öppen bara, jag kan inget annat än att säga, dra åt helvetet ? ao va fan ska jag annars säga liksom ? äsch.. jag behöver annat att tänka på så snacka inte med mig om saken, jag vill inte höra, jag vill inte bry mig, jag vill glömma så snälla hjälp mig med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback