jag vill inte va sjuk nu.

jag vill inte bli sjuk inte helt i alla fall, sitter här med, huvudvärk, magont, snuva och lite hosta, och jag är så less på min mage så det är inte sant, jag bara äter, äter och äter. jag kommer bli fet som ett as, och det vill jag faktiskt inte bli.. nöjd med min mage för en gång skull, och jag skiter fullständigt i vad ni tycker om den ! För jag har jämt tyckt att jag har varit tjock, men nu när jag är nöjd, så klagar ni, det är jobbigt min mage är min mage, jag väljer själv hur jag vill ha den, mitt liv mina val, och jag är så less på era korkade kommentarer, som " du är för smal, du har anorexia" "du kan ju inte se ut så där är mer ! " jag äter tillräckligt säger läkarna, jag får i mig så mycket jag behöver ! så håll era dumma kommentarer för er själv. Säger ni att jag är fet som ni brukade göra så lovar jag att jag kommer gå ner mer, och jag kommer tappa mitt förtroende till tussen om ni säger att jag är fet, så shut the fuck up. fyfan va lame jag blir ! men nu ska jag fixa nudlar och bli frisk så jag klarar av skolan, och allt annat som händer/hänt mig.

Kommentarer
» baaaasse *

bli frisk nu älsklinggg :( <33

2010-08-24 // 19:04:40
URL: http://duvetbasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback